Felhasználói regisztráció

Felhívjuk tisztelt partnereink figyelmét, hogy csak viszonteladókat, és  nagy felhasználókat tudunk aktiválni a rendszerben! Kérdés esetén állunk rendelkezésére !
A képek feltöltése folyamatban van, szabványképekért kérjük töltse le a TRIFA katalógust és pontos szabványképek alapján be tudja azonosítani az izzót.

Köszönjük szíves megértésüket!

Kérjük kattintson az alábbi linkre a régi webáruházunk eléréséhez

https://webaruhaz.trifa.hu/

Tisztelt Vásárlóink!

A hozzánk hétköznapokon 14 óráig eljuttatott rendeléseit a következő munkanapon az ország egész területére kiszállítjuk, házhoz szállítási költségek, részletesebben lejjebb találhatóak. A később érkező rendeléseket csak a következő hétköznapra tudjuk vállalni.
Minden esetben ügyfélszolgálatunk e-mailben vagy telefonon értesíti Önt arról, ha rendelésében olyan termék található, mely beszerzés alatt áll. Ilyenkor lehetőség van arra, hogy az adott terméket kihagyjuk a rendelésből, és a csomagot e nélkül küldjük el, vagy arra, hogy másik, hasonló (helyettesítő) terméket válasszon, illetve igény szerint felfüggesszük a rendelést a beérkezésig.
Garantáljuk azt, hogy minden esetben a Vevő érdekeit tartjuk a legfontosabbnak.
Természetesen, ha Önnek kényelmesebb, akár személyesen is átveheti telephelyünkön vagy az Önhöz legközelebbi viszonteladó partnereinknél.
Amennyiben telephelyünkön szeretné átvenni a terméket abban az esetben, ne felejtse el beállítani a rendelésen, hogy személyesen jön érte.
Ha ezt a megoldást választja, akkor az ügyfélszolgálattal történt előzetes egyeztetés után (ami történhet e-mailben vagy telefonon) lehet a termékekért menni. A megrendelt termékeket legtovább 4 napig tároljuk, a 4 nap letelte után a rendelést töröljük, amennyiben nem kéri tőlünk, annak meghosszabbítását.
Az áru kiszállítása, és átvétel. A megrendelt áru átvételére 4 lehetőség közül választhat áruházunkban:
  • Személyes átvétel: a megrendelt tételeket személyesen is átveheti raktáráruházunkban, hétköznapokon 8-16 óráig (4034 Debrecen, Luther u. 5.), ekkor nem kell szállítási díjat fizetnie.
  • Futárszolgálat: több futárszolgálattal állunk kapcsolatban és rugalmasan, telefonos egyeztetés alapját szállíttatjuk házhoz. Ebben az esetben a futárszolgálat díja a vásárlót terheli.
  • Túrajárattal területi képviselőink túrajárataik alkalmával, ha az Önök térségébe jár, akkor díjmentesen házhoz szállítják.
  • Postai utánvét esetén a szállítási díj nettó 1700 Ft. Ha a csomag súlya meghaladja a minimum 10 kg-os súlyt akkor a szállítási díj nettó 1900 Ft-ra módosul. Ha a szállítói szerződés nem kerül megkötésre, akkor a teljes postai díj (utánvét + díj) nettó 1990 Ft.
Futárszolgálat vagy postai házhoz szállítást esetén a házhoz szállítás 24 órán belül, de legkésőbb 2 napon belül házhoz szállítódik.
Reklamáció
Minden feladott küldemény rendelkezik árubiztosítással Az esetleges szállításból keletkező károkat, legkésőbb 24-órán belül szíveskedjenek jelezni, ellenkező esetben a Megrendelőt, nem áll módunkban kártalanítani.
Amennyiben a termék átvételekor, már látható sérülés, abban az esetben a futárral jegyzőkönyveztetni szíveskedjen azt a fuvarlevélen. Akár minőségi, vagy mennyiségi különbséget állapítanak meg a felek a kiszámlázott tételek, illetve a leszállított áru között, akkor is kárfelvételi jegyzőkönyvet kell felvenni. A kárfelvételi jegyzőkönyvnek tartalmaznia kell az átvett és a visszaküldött csomagok részletezett tartalmát, illetve a sérülés mértékét. A jegyzőkönyvet az áruszállítónak és az átvevőnek is alá kell írnia és egy példányát, a sérült csomaggal együtt vissza kell küldeni.
A reklamáció jogossága esetén a kérdéses tételeket jóváírjuk, garanciázzuk, vagy a következő vásárlás összegéből leszámítjuk. Nem tekintendő reklamációnak a rendelés késői visszamondása, azaz a tárgynapi határidő ( 14 óra) utáni lemondás. A mindenkori tárgynapi határidőt kell az adás-vétel megkötésének, az idejének tekinteni.
Amennyiben utánvéttel fizeti ki a termékek árát, akkor minden esetben kérjen elismervényt az átadott pénzösszegről a futártól, mert ennek hiányában semminemű utólagos reklamációt nem tudunk elfogadni a pénzügyi teljesítéssel kapcsolatban.
Az aláírt és (cégek esetében) lebélyegzett fuvarleveleket minden esetben megőrizzük a számla 2.példányához csatolva, így megkönnyítve a későbbi vitás kérdések rendezését.
A cégünk által tévesen kiküldött termékek szállítási költsége a mi azaz az eladó költsége.
A szállítások kapcsán felmerülő egyéb problémák esetén kérem, forduljanak illetékes kollégánkhoz:
info@trifa.hu
+36 (52) 781-715
Elállási jog:
Amennyiben rendelését tévedésből adta le, azt a leadást követően e-mailben a info@trifa.hu címen vagy a +36 (52) 781-715 telefonszámon személyesen mondhatja le, a csomag feladása előtt minden következmény nélkül 14 óráig.
Csomag újrakézbesítés:
Ha a futárral nem sikerül a találkozó, akkor a kézbesítő értesítést hagy a megrendelő részére, ahol a rákövető munkanapra megbeszélhet a megrendelő egy időpontot, amikor biztosan át tudja venni a csomagot. A futárok rendkívül rugalmasak és segítőkészek Ha a megrendelő nem jelentkezik, a futár a rákövetkező munkanapon megpróbálja még egyszer kézbesíteni a csomagot.
Ha végképp elérhetetlennek bizonyult a megrendelő, csomagja visszajut a telephelyre, és visszáruba veszik.
Amennyiben egy címről két vagy több alkalommal is visszakapjuk a csomagot, áruházunk fenntartja a jogot, hogy erre a névre és címre a továbbiakban NE küldjön újra csomagot.
Az oldalon az árak Forint-ban értendők!!!
Az oldalon található képek egy része csak illusztráció!
Köszönjük, hogy minket választott!
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el